“Se a Galiza que quere cambio vai votar masivamente o 18 de febreiro, abrirase un tempo novo no país liderado por Ana Pontón”, proclamó este sábado Mercedes Queixas, número dos de la candidatura del BNG por la provincia de A Coruña. Fue durante un mitin en O Couto (Ponteceso), en la que estuvo acompañada por el número 5 de la lista, el carballés Daniel Pérez.
“Se se concentra o voto nacionalista, galeguista e progresista na papeleta do BNG, o cambio galego será un feito e poremos fin a un ciclo de 15 longos anos da dereita á fronte da Xunta”, afirmó Queixas. La candidata hizo un balance de los 15 años de gobierno popular, señalan que “fomos a menos en sanidade, educación, dependencia, poboación, lingua, vivenda e industria”.
Queixas apuntó que acabar con el fenómeno de la fuga de talento juvenil, abrir oportunidades a los jóvenes y tener posibilidades de desarrollo vital y profesional será uno de los grandes objetivos del gobierno de Ana Pontón. El BNG señala que el 18F es una oportunidad para apostar por políticas distintas. “Se aplicamos as mesmas, xa sabemos cales van ser os resultados”, por lo que abogó por elegir en las urnas “entre o continuismo gris de Rueda ou o cambio ilusionante que representa Ana Pontón”.
“É hora de gobernarmos nós a nosa terra, como dicía Castelao. De gobernar quen ten Galiza como único centro de decisión, como toma de terra e, sempre, sempre, coa mellora da vida das persoas como proxecto. Ese é o voto BNG”, proclamó.