El grupo municipal socialista muxiano, encabezado por su portavoz Iago Toba, afirmó ayer que acaba de conocer a través de un informe de la intervención municipal, que los datos de remanente del Concello pertenecientes al ejercicio de 2024, gobernado casi en su totalidad por los socialistas, son de 1,5 millones de euros. Además, sostiene que "o goberno actual xa tiña coñecemento no pasado mes de febreiro” de estos datos, pero que tuvieron “desexo” de ocultarlo hasta que fuese inevitable.
El grupo socialista mantiene la relevancia de la situación dado que estos hechos se contradicen “co falso argumento de ruína económica do concello co que, nunha gran parte, argumentaban os seus motivos os promotores da moción de censura”, apuntan los socialistas.
Este dato, junto a las cifras de arqueo económico que dieron los técnicos en la propia sesión plenaria de la moción de censura, en la que “informaban da existencia de 2,2 millóns nas contas municipais en outubro do 2024”, argumentan los socialistas, “non fan máis que acrecentar a indignación de parte da veciñanza ao sentirse enganados polo actual goberno municipal, que basaron a moción de censura en mentiras e medias verdades para conseguir desbancar ao socialista Iago Toba como alcalde”.
El PSdeG de Muxía también acusa al gobierno actual de “chegar ao poder dun xeito a espaldas da veciñanza”, que tiene como alcalde “ao representante da terceira forza política en número de votos e de concelleiros gracias ao apoio de PP e BNG”.
Iago Toba insiste en que les causa “gran sorpresa” que un dato tan positivo para Muxía y sus vecinos como que “a cifra de remanente sexa máis de un millón y medio de euros”, el gobierno muxiano no lo quiera “hacer público”. El portavoz sostiene que “o propio tempo é o encargado de sacar a luz as mentiras deste goberno”.
Para los socialistas, esta situación supone la “corroboración de que entraron mentindolle aos seus propios veciños, e que o seguen facendo na actualidade”, incidiendo además en que con esta “ocultación de datos”, el gobierno actual trata de “esconderse das súas responsabilidades de goberno e da inacción absoluta que está demostrando o alcalde Javier Sar”.