La celebración del tradicional Naufraxio de Laxe el pasado jueves provocó una polémica después de que una mujer de la localidad denunciase a través de las redes sociales que había sido discriminada por la Cofradía de Pescadores impidiéndole hacer de náufraga, tal como había solicitado.
Desde la Cofradía quisieron aclarar este asunto calificando de falsas las acusaciones. Además, llaman la atención de que se les acuse de discriminación por ser mujer, cuando la entidad “leva moitísimos anos pelexando por poñer en valor o papel tan importante que desempeñan as mulleres no sector do mar”.
Por otra parte, consideran que “calquera persoa que realmente respete e queira a nosa patroa a Virxe do Carme, non se dedica a ensuciar o día da súa honra, e menos vertendo acusacións que son totalmente falsas, xa que en ningún momento se discriminou a ninguén por ser home ou muller”.
Sin embargo, afirman que “non se pode pretender e chamar o día 16 de agosto esixindo e ameazando para poder participar na representación do naufraxio, e que a Confraría de Pescadores de Laxe teña que dicirlle a uns dos seus mariñeiros que non pode realizar o naufraxio para que vaia unha persoa que está embarcada nunha embarcación de outro porto e que non ten ningunha relación con esta confraría”.
La Cofradía también aclara que desde hace años hay una serie de permisos que hay que pedir con antelación y requisitos que cumplir. Añade que se hace un listado con los marineros y marineras de embarcaciones de tercera lista del puerto de Laxe que se anotan para participar, y el listado fue elaborado hace un mes.