La delegada de la Xunta, Belén do Campo, presidió este lunes la clausura del taller de empleo ‘Camiño ao Emprego 2023’ que desarrollaron conjuntamente los concellos de Muxía, Camariñas y Vimianzo, cuyo alcalde y alcaldesas también estuvieron presentes en el acto de entrega de certificaciones.
La iniciativa permitió formar durante un año a veinte personas en situación de desempleo en las especiales de operaciones auxiliares de revestimientos continuos y construcción y en limpieza de espacios abiertos e instalaciones industriales.
La inversión realizada por la Xunta superó los 546.000 euros.
Durante la etapa formativa el alumnado acabó realizando más de medio centenar de trabajos de mantenimiento y limpieza de espacios públicos en los tres municipios.
Belén do Campo destacó precisamente que los obradoiros de emprego “permiten dotar a nosa poboación activa de formación de calidade ao tempo que desenvolven un traballo produtivo de utilidade pública ou interese social, coa posibilidade de acreditalo a través dos certificados de profesionalidade”, además de incidir en que ayudan a mejorar el empleo en el medio rural “adaptando a oferta formativa ás súas demandas e necesidades de contratación”.
En este sentido, las empresas de la zona también pudieron incorporar a parte de estos alumnos y alumnas gracias a los incentivos a la contratación ofrecidos por la Consellería de Promoción do Emprego e Igualdade.
El alcalde de Muxía, Javier Sar, puso en valor “a cooperación institucional para ter levado a cabo unha iniciativa que facilite tanto a formación como a inserción laboral”.
Por su parte, la teniente de alcalde muxiana, Sandra Vilela, destacó la importancia de apostar por programas que “promovan a empregabilidade achegando novas posibilidades formativas á veciñanza da contorna”.
La regidora de Camariñas, Sandra Insua, incidió en que los obradoiros de emprego sirven para “capacitar á nosa veciñanza en sectores que contan cunha alta demanda de emprego”, por lo que lamentó “que a Xunta non nos concedese unha sexta edición, tal e como era a nosa intención”.
“Continuaremos, añadió, a buscar todas as fórmulas posibles para apoiar á nosa veciñanza porque cremos firmemente que o progreso da nosa comunidade pasa por investir nas persoas, na súa formación e no seu futuro”, añadió Insua.
Su homóloga de Vimianzo, Mónica Rodríguez, calificó la iniciativa de “unha gran oportunidade para a formación das persoas favorecendo a inserción laboral da veciñanza da comarca”. l