El PSdeG provincial respalda a Iago Toba frente a una moción de censura que “é un atropelo democrático”

El PSdeG provincial respalda a Iago Toba frente a una moción de censura que “é un atropelo democrático”
Los miembros de la ejecutiva provincial del PSdeG posando con el grupo socialista de Muxía, al que transmitieron su apoyo | Cedida

La ejecutiva provincial del PSdeG-PSOE se reunió este sábado en Muxía para analizar la moción de censura presentada por los tres grupos que conforman la oposición y que arrebatará el bastón de mando al socialista Iago Toba para entregárselo al independiente Javier Sar Romero.


Al término del encuentro, el secretario xeral de los socialistas coruñeses, Bernardo Fernández quiso trasladar “todo o apoio do socialismo galego a Iago Toba e a todos os veciños de Muxía, ós que se lles vai impoñer un alcalde que non elixiron nas urnas”.


El dirigente socialista ve oscuros intereses detrás del movimiento de los grupos de la oposición, que tienen mayoría en el pleno de la corporación luego de la composición de fuerzas que deparó la cita con las urnas de mayo del año pasado: 5 ediles para el PSOE; 3 para el PP; 2 para Independientes por Muxía, ; y 1 para el BNG.


“A moción de censura é un atropelo democrático, van impoñer por intereses espúreos un alcalde dun partido que só obtivo dous concelleiros nas pasadas eleccións”, señaló Fernández.


El dirigente del PSdeG coruñés aprovechó para cargar las tintas contra el BNG, concretamente, contra su portavoz nacional Ana Pontón. “Non nos sorprende que o PP entre nestas maniobras, pero si o BNG, que di unha cousa pero fai a contraria”, afirma Fernández. 

 

“Pero non é a primeira vez que o BNG fai algo parecido, como pasou en Cariño, e aquí en Muxía anunciaron a apertura dun expediente, pero non a expulsión”.


Bernardo Fernández recordó que en las últimas municipales la candidatura liderada por Toba fue las más votada con diferencia, al tiempo que apuntó que el hasta ahora primer edil seguirá trabajando por Muxía. 


También criticó que dos de las tres fuerzas promotoras de la moción de censura, Partido Popular y BNG, “nen sequera aclaran se entrarán no goberno municipal, que pode ter só dous concelleiros”.


En este punto le pidió a Ana Pontón “que diga o que pensa sobre a moción de censura de Muxía e actúe”.
Bajo su punto de vista, la portavoz nacional del Bloque “debe aclarar se cumpre o que di ou só fala para a galería. O BNG ten nas súas mans parar esta moción de censura ou permitir que saia adiante”, dijo.  

 

“O PP cede a Alcaldía a unha forza política con só dous concelleiros e o BNG pon os seus votos ao servizo de dereita, ista é a situación en Muxía”, lamentó Bernardo Fernández. 

 

“A xente na rúa non entende nada e nos apoia”, dice el alcalde 

 

A la situación política que vive Muxía también se refirió el alcalde, Iago Toba. “A xente na rúa non entende nada e nos apoia”, afirma. Toba apela a los valores y dice estar muy tranquilo, a la vez que anuncia que concurrirá a las próximas elecciones “con máis forza que nunca”. 
 

“Nós non cambiamos, non imos enganar ós nosos veciños” y dice que éstos son “xente intelixente” que “non compra” la moción “sen lóxica” promovida por la oposición.

 

 “Doblamos os votos á segunda forza política e cuatriplicamos os do BNG, que agora quere manexar o cotarro”, finalizó. 

 

 

El PSdeG provincial respalda a Iago Toba frente a una moción de censura que “é un atropelo democrático”

Te puede interesar