El Partido Popular de Cee ha criticado la reciente medida aprobada por el gobierno local, conforme se suben los impuestos locales. Los conservadores acusan a su vez a la alcaldesa, Margot Lamela, de poner en marcha una política con “claro afán recaudatorio”.
Jesús Picallo, portavoz municipal del PP, criticó que “coa inflación polas nubes e cos prezos dos produtos de primeira necesidade máis altos que nunca, só á señora Lamela podíaselle ocorrer cargar con máis impostos aos veciños”, a lo que añadió que la subida de impuestos no supondrá una mejora en los servicios.
Picallo quiso destacar que el PSOE no anunció estas medidas antes de las elecciones: “Xa sabemos que no PSOE son moi de cambiar de opinión para camuflar as súas mentiras, pero esta subida de impostos é un engano absoluto a uns veciños que nestes momentos necesitan poíticas que lles permitan chegar mellor a fin de mes”.
En relación a las actividades de Navidad, los populares criticaron la medida de instalar una pista de hielo e hinchables en el polideportivo municipal. “Consideramos que non é o mellor lugar para iso porque se perde unha oportunidade de dinamizar o comercio local se se situase na Praza da Muller”, apuntan.