Las Xuventudes Socialistas de Galicia (XSG) presentaron en Carballo la campaña “aBUSar nunca foi TRENdencia” donde denuncian la dejadez de los principales servicios de movilidad en la comunidad (el tren y el autobús), acompañados del PSdeG de Carballo y compañeros de la zona. Durante la mañana de este domingo, la organización estuvo recogiendo firmas para una ILP que busca “repercutir os beneficios extraordinarios da Xunta en impostos na mellora da conexión interurbana de bus no país, sobre todo no rural ante a presión demográfica do despoboamento”.
Maricarmen Vila, secretaria xeral carballesa, reclamó la urgencia de “reforzar e pelexar as liñas do rural porque senon o único que se consigue é o despoboamento a favor da concentración nas grandes urbes”. Por su parte, Paula Castiñeiras, coordinadora provincial de XSG, reivindicó la necesidad de que “a mocidade galega conte cun transporte digno que nos permita vivir en liberdade”. Xurxo Doval, secretario xeral nacional, denunció que “non existe a Xunta de Galicia, se non un chiringuito empresarial de Abanca e Monbus a favor do PPdeG e en contra da xente do país”.
Afirmó que “o PP deixa de lado á mocidade do país condenando ao corazón de Galiza, ao rural, á precariedade, intensificando a lacra do éxodo por mor dun encarceramento encuberto ao privarnos de mobilidade”. Entre las medidas que se recogen en la ILP destacan la extensión de las bonificaciones de la Tarxeta Xente Xoven a los menores de 30 años; compensaciones por retrasos; garantía de conexión diaria del rural; y garantía de cumplimiento de los pliegos.