El PSOE de Carballo criticó en un comunicado el voto en contra del popular carballés Rubén Lorenzo al respecto de la iniciativa parlamentaria presentada por los socialistas en la que demandan la creación de un centro de educación especial público en la comarca ante el cierre del de Aspaber.
Ese voto en contra, lamentan, “supuxo que a iniciativa fose rexeitada, e o que podería ter sido un éxito para as nenas e nenos con necesidades especiais converteuse nunha amarga decepción para as familias alí congregadas e que mantiveran a esperanza de que o proxecto chegase a bo porto”.
Los socialistas recuerdan que en la moción que se debatió en el último pleno municipal sobre el mismo tema el PP de Carballo se abstuvo, pero que en el debate de la iniciativa en el Parlamento de Galicia cambió de voto. Así, “estas familias puideron presenciar en directo o xiro do portavoz popular que na súa localidade di unha cousa pero fóra dela cambia a súa mensaxe, e o que é peor, o seu voto”.
Por otro lado, manifiestan su satisfacción porque la moción salió adelante en otros concellos de la comarca, contando además con el apoyo del PP, “demostrando que aínda hai quen fai posible a defensa dosveciños por enriba dos intereses partidistas”.