La CIG llevó en la tarde de este lunes al pleno municipal de Carballo una moción para demandar nueva legislación laboral y social, con la que restituir “os dereitos perdidos e favoreza novos dereitos, e para reclamar a recuperación da prevalencia aplicativa dos convenio colectivos autonómicos.”
Se trata de una iniciativa general del sindicato bajo el lema “STOP precariedad. Traballo digno!” con la que están presentando mociones de similares características por toda Galicia.
Xabier Filgueira, secretario comarcal de la CIG, fue el encargado de intervenir frente a la corporación municipal carballesa.
Filgueira denuncia que “nestes momentos ter un emprego xa non garante os ingresos mínimos necesarios para vivir con dignidade e acceder a dereitos básicos como son a alimentación, a enerxía ou a vivenda.”
Desde la CIG instan a los concellos a que demanden a los gobiernos autonómico y central la aprobación de cambios legislativos que favorezcan la reducción de la jornada laboral hasta las 35 horas para avanzar en la jornada de cuatro días y 32 horas, “xa que os avances tecnolóxicos e os cambios na organización do traballo permiten facelo para xerar máis riqueza social.”