La cabeza de lista del PSdeG por la provincia de A Coruña, Patricia Iglesias Rey, y el secretario provincial, Bernardo Fernández, visitaron este miércoles Carballo para presentar la candidatura socialista a las elecciones autonómicas a militantes y simpatizantes de la comarca de Bergantiños.
Uno y otro centraron sus intervenciones en el peaje de la autopista A Coruña-Carballo, abogando por bonificarlo primero para, seguidamente, proceder a su eliminación.
La candidata empezó su intervención presumiendo de carballesa. “Teño o corazón cheo de orgullo de que os compañeiros e compañeiras socialistas contaran cunha carballesa coma min para liderar a súa candidatura na provincia”, dijo Patricia Iglesias, a la vez que aclaraba que “aínda que son santiaguesa de adopción, nacín en Carballo e sigo a ter moito contacto con esta que é a miña terra”.
Rey Iglesias defendió la valía de José Ramón Gómez Besteiro al afirmar que “está preparado para liderar a Xunta de Galicia e entrar traballar dende o minuto 1” .
Más adelante le solicitó al actual Gobierno gallego la bonificación del peaje en la AG-55, “algo que se leva reclamando dende que era moza”, dijo.
Sobre el mismo tema incidió Fernández Piñeiro. “O Partido Popular ten aillada a esta comarca coa peaxe da AG-55, que supón un sobrecusto para a veciñanza de Bergantiños que non sofren outras zonas”, aseguró el secretario xeral de los socialistas coruñeses.
También acusó a la Xunta de tener un doble rasero de medir al afirmar que aunque no tiene previsto, “polo que temos visto ao longo destes anos”, liberar el peaje, “sí solicita a outras administracións que o fagan naquelas que son da súa competencia”.
Fernández Piñeiro explicó que los socialistas defienden que se liberen todos los peajes: “Facémolo con aquelas que son de titularidade estatal cando goberna o nos o partido en Madrid, pero tamén o facemos coa Xunta de Galicia”, declaró.
Por ello, el representante socialista finalizó diciendo que "vimos aquí a adquirir o compromiso de adoptar as medidas necesarias para bonificar esas viaxes e posteriormente traballar para a eliminación completa da peaxe"