El BNG de Vimianzo es otro de los grupos que se felicita por la aprobación del plan de gestión de los Penedos de Pasarela y Traba, que el pasado miércoles presentó in situ el presidente de la Xunta, Alfonso Rueda.
“Este momento nunca chegaría sen o esforzo conxunto da veciñanza, que tivo que loitar en demasiadas ocasión contra diferentes ameazas que sufriu este espazo, como a instalación de canteiras ou parques eólicos·, dice el portavoz de la formación, Benjamín Queiro.
El nacionalista incide también en que el BNG siempre estuvo presente en esa lucha “pois compre recordar que foi no 2018 cando Manuel Antelo, xunto co goberno bipartito de Laxe, conseguiron o compromiso da Dirección Xeral de Patrimionio Natural para a elaboración deste Plan de Protección”.
Sobre la trascendencia que puede tener el documento, Queiro apunta que va a suponer “unha oportunidade real para a conservación e potenciación natural do entorno, así como ao desenvolvemento turístico e económico do concello, principalmente dos núcleos de Pasarela e Calo”.
El BNG vimiancés espera que la Xunta “cumpla con seu compromiso” a la vista de que en el presupuestos autonómicos de 2025 non se contempla ningunna partida específica para dicho entorno natural.
Por último, dice lamentar que la alcaldesa de Vimianzo, Mónica Rodríguez, no les informara de la visita del presidente de la Xunta, al contrario de lo que hizo su homólogo de Laxe, Francisco Charlín.
Según nos confirmaron partidos da oposición daquel concello, o alcalde laxense sí que convidou aos grupos da oposición”, finaliza diciendo Benjamín Queiro.