El Concello de Muxía ha anunciado tres nuevas actuaciones como parte del plan para la mejora del rural, que tendrán lugar en Senande, Leis y Ozón para mejorar la red viaria municipal.
En total, el presupuesto será de 179.058,53 euros para las tres actuaciones, que se suman a las recientemente anunciadas en Guisamonde, Vilachán, Morquintián y Xurarantes, y que, según el gobierno local, vienen a “confirmar a aposta deste equipo de goberno por mellorar a calidade de vida nos núcleos rurais do concello.”
En Senande, se destinarán sesenta mil euros a la construcción de un nuevo firme en aglomerado, uniendo varias unidades de viviendas.
En Leis se invertirán cerca de 95.000 euros a realizar vías alternativas en el núcleo construidas en hormigón.
En Ozón se llevará a cabo la construcción del firme en un camino que da acceso a una fuente que une el Camino de Santiago con la carretera general.
El concejal de Obras, Javier Romar, destacaba que “demostramos con feitos e realidades que o plan de mellora do rural é unha prioridade. Así, continuamos propoñendo proxectos e obras que melloran a nosa rede viaria e, por tanto, o noso rural”.
Por su parte, el regidor, Iago Toba, señalaba que “escoitamos as demandas da veciñanza e, gracias a iso, xorden estes proxectos e estas inversións que mellorarán en gran medida a calidade de vida”.