El nacionalista Evencio Ferrero acaba de ser investido alcalde de Carballo en un concurrido pleno, afrontando así su sexto mandato consecutivo. Recibió los trece votos a favor del BNG, con los que amplía su mayoría absoluta.
Evencio Ferrero fue reelegido este mediodía alcalde de Carballo en una concurrida sesión plenaria, en la que, como cabía esperar, cada grupo votó por su propio candidato. Ferrero afronta así su sexto mandato consecutivo y lo hace con una histórica mayoría para el BNG, con trece ediles. Precisamente, el propio Ferrero y Ramón Varela, el último concejal nacionalista en entrar en la corporación, presidieron la mesa de edad, como el mayor y el más joven, respectivamente.
“Vinte anos despois a roda da vida volve á posición de partida”, comenzó Ferrero su discurso tras ser investido, recordando con “especial cariño” la primera vez que recibió el bastón de mando, en junio de 2003. “Coa vosa decisión volvedes a confiar con toda xenerosidade na nosa candidatura”, continuó dirigiéndose al electorado. “Para nós non hai maior honra que representarvos”, afirmó. “O camiño é longo e sabemos que esta nova viaxe volta a ser un xeito renovado na procura do que queremos e que neste pobo se chama Carballo”, añadió.
“Con esta renovada responsabilidade como alcalde de todos e todas vós estamos frescos para encarar un novo horizonte cara o futuro. Entre os tres grupos deste salón de plenos deberemos atinar coas respostas que nos esixe a sociedade, para procurar que a xestión dos recursos públicos se adapte á maioría das necesidades sociais que nos demandan os nosos veciños. Sexamos esixentes e realistas”, propuso.
Ferrero añadió que la administración local necesita una financiación justa y modificar con urgencia el marco legislativo local para adaptarse a las nuevas demandas que exige la sociedad, afrontando novos retos para así poder seguir priorizando a creación de emprego, as melloras nos servicios, acometer novas infraestruturas e o deseño e priorización de novas demanda, sendo sempre conscientes de que calquera
El alcalde, que también tuvo palabras de recuerdo para los 26 carballeses fallecidos a causa del covid, dijo esperar una oposición con lealtad. ”Desexo que esta nova corporación siga a manter relacións abertas ao diálogo, que fuxamos do enfrontamento o a descalificación estéril” apelando siempre al diálogo.
“Desexo que este novo mandato permita continuar a transformación e mellora deste Carballo activo, dinámico, vivo e sempre emprendedor”, concluyó Ferrero. El pleno de organización del Concello será el próximo día 27, para no interferir con las fiestas patronales del San Xoán.