“Golpes”, de Estíbaliz Veiga, cerró en el auditorio de Vimianzo la primera edición del Festival Escena Muller (FEM), una iniciativa de Aantena que contó con el apoyo económico de la Diputación de A Coruña y la colaboración de los departamentos de Igualdade de los concellos de Vimianzo y Zas.
Precisamente a 500 escolares de esas localidades llegó con éxito el mensaje en el que el FEM insistió durante los meses de marzo, abril y mayo: “Darlle visibilidade á muller creadora, expoñer e reflexionar sobre o papel da muller na sociedade, e apostar polo seu empoderamento nun mundo habitualmente dominado por olladas masculinas”, en palabras de la responsable provincial de Igualdade, María Muíño.
A través de espectáculos y mesas de reflexión, actrices y creadoras audiovisuales, educadoras sociales y sociólogas, introdujeron sus propuestas. El éxito del festival garantiza su continuidad. “É o noso compromiso seguir achegando este tipo de programas o maior territorio da provincia posíbel, así que imos poñer en andamento novas edicións”, explicó María Muíño.