La formación Unidas Podemos Laxe presentó esta semana un escrito de alegaciones al Plan de gestión de los Penedos de Pasarela y Traba, luego de un exhaustivo estudio del documento.
“En Unidas Podemos observamos que, pese a estar moi delimitadas as ameazas medioambientais que poden perxudicar a un entorno paisaxístico tan valioso e querido como os Penedos, o documento non é contudente con respecto ás restriccións. Só na execución de pequenas obras, aparcamentos e sinalización, deixando aberta a porta a futuras intervencións propias da Xunta ou alleas”, dice el portavoz del grupo, Fernando Del Moral Regaldie.
De esta forma, entienden que se podrían autorizar futuros parques eólicos en zonas como Mórdomo o en los Penedos do Piñeo, poniendo en peligro la protección de paisaje singular. También recuerdan que se trata de un ámbito rodeado de áreas de Red Natura, humedales protegidos, una zona de especial conservación de aves, yacimientos arqueológicos, etcétera, por lo que exigen una mayor protección para el entorno “e así adaptarnos á normativa europea sobre o cambio climático e evitar a especulación sobre un lugar tan especial.