El BNG Costa da Morte confía en obtener representación en la cita electoral que se celebra el próximo 18 de febrero y que decidirá la nueva composición del Parlamento de la Xunta y del Gobierno gallego.
El consello nacional de la organización nacionalista aprobó el pasado fin de semana las listas con las que concurrirá a los comicios autonómicos, y en las que el corcubionés Óscar Insua Lema ocupa el puesto 7 y el carnotán Primitivo Pedrosa González el 15 por la provincia de A Coruña.
El responsable del BNG Costa da Morte, Xurxo Rodríguez Baña, valora "moi positivamente" que la comarca cuente con candidatos en sus listas y se declara “ilusionado coas posibilidades de acadar representación tras as eleccións do 18-F”.
Rodríguez Baña apunta también que la Costa da Morte necesita de representantes como Óscar Insua y Primitivo Pedrosa “que loiten polo seu desenvolvemento, defendendo os seus recursos naturais e sectores produtivos, así como as infraestruturas e a sanidade pública de calidade que a comarca demanda”.
El responsable comarcal de la formación considera que Óscar Insua tiene muchas posibilidades de salir elegido diputado autonómico, “dado que nos anteriores comicios de 2020 o BNG acadou 7 deputados pola provincia coruñesa e tendo en conta que todas as enquisas outórganos unha subida eleitoral”.