Una de las cruces de la moneda de la cita electoral de ayer en Carballo fue el Partido Socialista, que pierde un concejal con respecto a las elecciones de 2019.
La candidata de la formación, María Carmen Vila, reconocía que las expectativas “eran cando menos manter o que tiñamos e seguir progresando, pero os resultados demostran que hai un goberno consolidado ao que os votantes lle reforzaron a súa maioría con un concelleiro máis e que agora mesmo a alternativa ao BNG pasa polo Partido Popular e non polo PSOE”.
Vila Blanco no quiere rehuir la responsabilidad de los resultados, pero cree que también influyó en los mismos el castigo que a nivel general, “e salvo honrosísimas excepcións”, sufrió la marca PSOE.
En cualquier caso, dice ser consciente que la única salida “é seguir traballando desde o lugar no que nos puxeron os carballeses ata conseguir volver a ilusionar á xente con un proxecto bonito e ambicioso”.
La candidata quiso trasmitir asimismo su agradecimiento “aos 1.611 veciños que a pesar de todo o que está a caer seguiron confiando en nós”.