La capitana del Calvo Xiria de balonmano femenino, Jessica Posse (Carballo, 1989), anunció su retirada tras 23 años en activo. La verdinegra ya no se vestirá de corto para jugar, pero continúa vinculada al club en labores de organización, algo que ya venía haciendo hasta ahora.
"Chegou o ultimo día, 23 anos despois é o momento de despedirse da miña rutina favorita, dun estilo de vida, unha casa e, como dixo alguén non fai moito, o noso remanso de paz", comenta la jugadora a través de sus redes sociales. Añade Posse que en las pistas de balonmano ha aprendido "que o equipo está por encima das individualidades" y que "persoas coas que non tes nada en común se poden convertir no teu maior apoio e onde fas amizades que duran de por vida. "Confianza, respeto, solidaridade, valentía, amizade...."
"Require moito sacrificio, pero sempre valiu a pena", señala, sobre todo después de la última temporada, en la que el equipo se proclamó campeón de Liga y disputó en casa la fase de ascenso a División Plata, en la que quedó segundo.