El candidato del PP a la alcaldía de Carballo, Rubén Lorenzo, aseguró este sábado que quiere liderar un "novo Carballo" tanto en el ámbito social como económico. Por eso animó a los militantes y votantes populares a trabajar y volcarse en la campaña a las municipales del próximo 28 de mayo durante el cocido organizado por la agrupación municipal al que acudieron la secretaria xeral del PPdeG, Paula Prado, y el secretario de Organización Provincial, Evaristo Ben.
Este nuevo Carballo de Lorenzo tendrá “máis vida nos barrios, máis seguridade cidadá e mellor mobilidade e accesibilidade” para ser más acogedor e inclusivo. En el plano económico, defiende que si gana la alcaldía el Concello apostará por la “xeración de emprego, administrativamente áxil, nicho de novas inversións, conciliador e familiar”. En este sentido, manifestó tener un proyecto estratégico, medido e estudiado con objetivos a corto, medio y largo plazo basado en las "necesidades reais dos carballeses".
Ante un centenar de militantes del partido, Lorenzo afirmó que "a alternativa do PP é a única que pode devolver a Carballo a súa condición de cabeceira de comarca e, polo tanto, a que pode sacar á vila da inacción que está instaurada desde fai anos".
En este mismo sentido se manifestó Prado, quien calificó a Lorenzo como un "candidato solvente, serio e que sinónimo de estabilidade para Carballo, acompañado por un partido unido no que todos o apoian”. También llamó a los populares a las urnas el 28 M porque “chegou o momento de acadar ese cambio que se merece Carballo despois de máis de 20 anos co mesmo alcalde. Un rexedor que non ten ilusión e que se está deixando levar porque o BNG non ten outro candidato”.