Andainas, manifiestos, concentraciones y gritos a favor de la igualdad y la erradicación de la violencia machista. El 25 de noviembre, Día Internacional contra la violencia de género, se celebró con diferentes iniciativas en la Costa da Morte con un denominador común: decir no a violencia machista. En Carballo se cambió la lectura del habitual manifiesto institucional contra la violencia por el texto de varias niñas para mostrar su rechazo a este tipo de agresiones.
“Queremos alzar a nosa voz para decir xa abonda a violencia contra a muller”. Fueron las primeras palabras escuchadas en la Praza do Concello de boca de las más pequeñas. “Non máis golpes nin malos tratos, nin insultos nin discriminación. A igualdade debe reinar e poñer fin á opresión”, continuaron. “A muller é forte e valente e merece todo o respecto. Non merece ser maltratada nin obxecto de desprezos”...Las más pequeñas, que representan la “esperanza dun mundo máis xusto e igualitario”, según indicó la edila Maica Ures, reivindicaron que cada mujer sea “libre de quen queira ser, e que o amor e respecto sexa sempre a súa maior lei”.
Al mismo tiempo en A Laracha llevaban a cabo su tercera Andaina “A Laracha unida fronte ás violencias machistas”, para rematar en la Praza do Concello, donde la concejala de Igualdade, Rocío López, leía el manifiesto para rechazar esta tipo de violencia.