El BNG de A Laracha defenderá en el próximo pleno ordinario una moción en la que aboga por adoptar medidas concretas para revertir la actual situación de la lengua gallega, que califican de “emerxencia”.
Los nacionalistas justifican la iniciativa en base a los datos que acaba de hacer públicos el Instituto Gallego de Estadística. “O galego ten futuro se o compromiso coa normalización do noso idioma é real e asumido por toda a sociedade, comezando polas institución galegas”, apuntan desde la formación.
Proponen así que la corporación municipal se reafirme en la defensa de la lengua gallega, además de instar al Concello de A Laracha a revisar su actuación en materia lingüística, adaptándola a lo establecido por la ley.
Para ello, plantean que el ente local se acoja al programa de subvenciones dirigido a financiar gastos de personal técnico de normalización lingüística.
Por último, piden que la corporación se pronuncie a favor de la adhesión a la Plataforma Queremos Galego, “que nace da vontade de articular unha ampla resposta popular a prol da lingua propia do noso pobo”