Adiante por Ponteceso, la plataforma vecinal que tiene como candidato a Roberto Andrade, se presentó el pasado fin de semana en un acto celebrado en la Casa dos Veciños de O Couto, sede de la Asociación Cultural Monte Branco.
Los promotores de la candidatura explicaron a los asistentes que llegan a la política, “a pesar das presións externas”, para tratar de acabar con la situación que vive el Concello de Ponteceso.
En este sentido, aseguraron que han conformado una lista de gente capacitada y con ganas que aspira a obtener el respaldo de la mayoría de los vecinos. “Non pensamos en pactos con ningún outro partido, non nos fan falta”, afirmó Roberto Andrade.
A nivel programático, el candidato expresó las prioridades de Adiante por Ponteceso. “Para nós as principais necesidades teñen que ver coa terceira idade e as infraestruturas esencias. Todas as parroquias son de primeira categoría e todas sen excepción deben ter un saneamento completo, un abastecemento de auga completo, un alumeado completo e unha limpeza impecable”.
Andrade no dudó en autoproclamarse como “o mellor candidato para Ponteceso” por el aval que supone “o gran equipo que teño”